De heen reis en regeldagje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank en Roel - WaarBenJij.nu De heen reis en regeldagje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank en Roel - WaarBenJij.nu

De heen reis en regeldagje

Door: frankenroel

Blijf op de hoogte en volg Frank en Roel

21 Oktober 2011 | Australië, Sydney

hi mate

Voor ons begon het avontuur op dinsdag 18 october op schiphol.
Na een beetje zwaar afsceid op schiphol met heel veel familie en vrienden (bedankt daar nog voor)gingen we met het vliegtuig naar hong kong.
het was een vlucht van ongeveer 11 uur.
Tijdens de vlucht werden we goed verzorgd door de crew en kregen we vol op eten en drinken.
ook was er een leuk schermpje waaropje volop films en serries kon kijken.
Daar hebben wij natuurlijk volop gebruik van gemaakt.
Op hong kong aangekomen Werden we opgehaalt van het vliegtuig door iemand van het hostel daarna met de bus naar het hostel gebracht.
Daar aangekomen heel ff lekker gedouch daarna zijn we door de stad gaan lopen en natuurlijk de skyline van Hong Kong gezien echt geweldig!
Er was wel aardig wat smok dus dat was wel een beetje jammer.
Wel lekker mac gegeten en daar hebben ze gewoon nog een bic tasty yea!
Die avond werden we weer om 8 uur verwacht bij hostel om door te vliegen naar sydney.
Aangekomen in sydney werden we opgehaalt en hebben we de beroemde oprahouse en de harbor bridge gezien super mooi!
daarna nog wat info gekregen.
Ook hebben we die avond lekker ge BBQ op het dak van het hostel en kwam er nog een man digeridoo spelen super leuk om te horen.
vandaag was het regeldag en hebben we een bankrek aangemaakt en nog wat andere dingen.
daarna nog ff lekker gelunch in het park en nu zit ik in het kantoor van australien backpackers dit verhaaltje te type!

nog even wat info:

MR. Roel Ruigrok van de Werve #9632#
C/- Wood Duck w=Work & Travel
220 Woolloomooloo,Sydney
NSW Australia

Let op dat je ook de # invoerd anders komet het niet aan hier :).

groetjes vanuit een warm en lekker australie. (25 graden)

Frank en roel

• 21 Oktober 2011 - 07:57

Es:

Hey mannen!!
    Lekker bezig hoor, jullie hebben het maar druk haha Best wel jaloers... Maar leuk om te lezen wat jullie meemaken! Komen de foto's er later op;-)?
    Enjoyyy Sydney! XX

• 21 Oktober 2011 - 08:16

José Zwartjes:

Hoi Frank en Roel,
    Wat fijn om iets van jullie te horen, daar aan de andere kant van de wereld.
    Zo te lezen hebben jullie niet te klagen over de begeleiding tijdens de reis en bij aankomst.
    Straks de groetjes aan mijn zus en zwager en goede reis!

• 21 Oktober 2011 - 10:11

Inge De Man:

En dit allemaal nog maar het begin....
    Ook van mij de hartelijke groetjes aan je oom en tante een niet te vergeten neef Martijn en Catherina.
    Schrijf maar gauw weer hoe jullie reis verder verloopt.
    Prettig verblijf verder. ;)

• 21 Oktober 2011 - 17:49

Pa En Ma (van Roel):

Ha jongens, klinkt goed allemaal, leuk hoor. Wij zitten in Maastricht, ook 25 gr. maar dan alleen binnen (ook leuk!) We genieten verder mee met jullie verhalen. groetjes ook van Ron en Mieke xxxx

• 17 November 2011 - 18:14

Wil Hubben:

hoi frank en roel leuk om te lezen wat jullie zoal doen . raar idee dat jullie nu in de zon zitten en wij bijna in de winter. ik kijk zo af en toe wat jullie uitspoken en dan schrijf ik wel weer wat. hartelijke groeten voor jullie beide loek en wil doei.